Kijkje in de keuken

"Happiness is not something ready made. It comes from your own actions." ~ His Holiness the Dalai Lama

Kijkje in de lucht 17 oktober 2011

Filed under: Eetbare tuin — Elke van Putten @ 21:59
Tags: , ,

Waarom wachten op een boerderij? Wat in het groot kan, kan vast ook in het klein. Dus een moestuin, maar dan wel een mooie, in mijn stadse achtertuin. En ik vond het perfecte boek om me daarbij te inspireren. En legio afleveringen van The Edible Garden op Youtube.

Dus… morgen gaat ie op de schop. Het gehate gazon eruit, de eetbare tuin erin. Een hele winter om een mooi plan te maken, een lente om te wroeten. Ik ga ongetwijfeld duizend fouten maken en stommiteiten begaan. Ik heb me voor genomen naar goede raad te luisteren, wat een primeur is eigenlijk. Dus geen frambozen. En geen bramen. Hoewel, dat weet ik nog zonet niet. Ik hou zo van bramen.

We gaan het zien. Mooi woord: onbevangen.

 

Geef een reactie

