Kijkje in de keuken

"Happiness is not something ready made. It comes from your own actions." ~ His Holiness the Dalai Lama

Hazelnotentaart 10 december 2011

Filed under: Chocola,Recepten — Elke van Putten @ 21:02
Tags: , , , , , , ,

Wat hou ik toch van deze taart! Gegarandeerd succes; hij ziet er prachtig uit en smaakt hemels. Prettig klef, een fijne hoeveelheid pure chocola en voldoende hazelnoten om hun smaak terug te vinden. Hij komt uit een van mijn favoriete bakboeken; Hoe word ik een goddelijke huisvrouw van Nigella Lawson. De bladzijde met het recept van deze taart is smoezelig en iedere verjaardag weer wordt erom gesmeekt.  Bovendien kun je ‘m met gemak aan allerlei dieeteisen aanpassen. Van nature is de taart al glutenvrij en met een paar simpele aanpassingen maak je ‘m ook nog suikervrij en/of melkeiwitvrij.

Klik op de foto voor het recept. Om dat dat al voorzien is van het nodige commentaar, zal ik me daarvan wijslijk onthouden.

 

Geef een reactie

