Kijkje in de keuken

"Happiness is not something ready made. It comes from your own actions." ~ His Holiness the Dalai Lama

Laag pitje 11 februari 2012

Filed under: Uncategorized — Elke van Putten @ 17:33

Het hele leven hangt aan elkaar van het maken van keuzes. En laat dat nou nét niet helemaal mijn sterkste kant zijn. Maar dit keer weet ik het zeker: ik zeg volmondig “ja” tegen een bijzonder (schrijf)project waarvoor mijn aandacht wordt gevraagd. Dat betekent dat ik voor Kijkje in de Keuken tijdelijk het vuur wat lager zet, want helaas heb ik maar één leven tegelijk en kun je tijd nog steeds maar één keer besteden.

Ik probeer te posten. Beloofd.

Elke

Foto: http://www.robogas.nl

 

5 Responses to “Laag pitje”

  1. Jacco Says:

    Dat wordt weer dagelijks aan de pasta:-(

  2. Keuzes, altijd lastig. Heel veel plezier met je project!

  3. adriestorm Says:

    Succes met je project.Ik hoop daarna weer postings van je te zien. Je hebt altijd bijzondere recepten.


Geef een reactie

